sunnuntai 20. joulukuuta 2015

Kuuntelen

Olen Suomessa tällä hetkellä, mutta päätin kirjoitella tänne nytkin.

Joulukuussa listaillaan kaikenlaisia vuoden aikaan tapahtuneita tai julkaistuja asioita. Itse päätin jo kauan aikaa sitten suomalaisen musiikinkuluttajana listata/linkata vuoteni 2015 parhaita musiikkilöytöjä, uusia sekä vanhempia biisejä ja artisteja.


 PIMEYS:
 
HETKI VIELÄ
 JOKU SYNTYY, JOKU KUOLEE
MUISTIN SEN TOISIN
PIMEYS
RAKENNUKSET
HELSINKI


LAURA MOISIO:
 
 IKUINEN VALO
ILON LAPSI
AAMU
YKSIN KOKO ELÄMÄN
MILJOONAT MAISEMAT


VIITASEN PIIA:
 
UKKOSLAULU
UNI ONNESTA
EILEN LUVATTIIN LUNTA (HOOSIANNA)
MILTÄ TUNTUU


IISA:
KUKAAN EI OLE KENENKÄÄN
YÖLLÄ UIMARANTAAN
POLULTA HARHAAN


EGOTRIPPI:
ASFALTIN PINTA
NÄMÄ AJAT EIVÄT OLE MEITÄ VARTEN
MIAN LAULU

TIISU:
TÄNÄÄN SÄ MUSTA HULLAANNUN
MITÄ MAAILMA MULTA ODOTTAA
PIENI ON SUN MAAILMA

ELIAS KASKINEN & PÄIVÄNSANKARIT:
 AINA MINÄ JÄÄN
PELKÄÄN KOSKEA KADULLA
SANO SE MULLE


ELIAS GOULD:
HUVILAKATU
KYLMÄÄ VAI KUUMAA
IKUINEN HEINÄKUU feat.IISA


OLAVI UUSIVIRTA:
KAIKEN JÄLKEEN OLET KAUNIS
NUORI JA KAUNIS


Riittäisiköhän tämä.. Varmasti monia kappaleita sekä artisteja jäi mainitsematta, mutta parhaimmisto on kyllä tässä. Valitettavasti en saanut kaikkiin linkkejä hienosti (myönnän en osaa..), mutta jos kiinnostelee nuo biisit niin kyllä niitä löytää ihan hyvin Youtube:sta hakemalla tai sitten Spotify:stä, jos sen omaa. Kaikki biisit ei ehkä ole niin merkityksellisiä itselleni, mutta ne ovat olleet hyvää taustamusiikkia vain. Ja monet kyseisistä artisteista olen myös nähnyt livenäkin tänä vuonna.

Viime viikolla toteutin pienen unelmani, josta olin pitkään haaveillut. Nimittäin pääsin katsomaan lauluyhtye Rajattoman joulukonserttia, josta olen monena vuonna unelmoinut.

Haluan toivottaa Rajattoman tahtiin kaikille oikein Rauhaisaa Joulua!


Inkeri





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti