maanantai 14. syyskuuta 2015

se viimeinen


Viimeinen kokonainen viikko täällä Suomessa olisi nyt käsillä. Jotenkin olen vielä niin yllättävän rauhallinen, vaikka lähtöön ei ole montaakaan yötä. Välillä tuntuu, että muita jännittää enemmän kuin itseäni. Mutta olen viime päivinä tajunnut ja sanonutkin ihmisille sen, että ulkomaille lähteminen on ollut niin pitkään haaveeni, joten tällaisessa elämäntilanteessa on helppoa lähteä.

Olen myös viettänyt elämäni parhaat loppukesän ja alkusyksyn viikot. Olen vain nauttinut täysillä luonnossa liikkumisesta ja mahtavista säistä. Viikonloput olen viettänyt ihastuttavien ihmisten kanssa ja olo on ollut niin onnentäyteinen. Myös livemusiikkia vuoden lempibändin esittämänä olen käynyt fiilistelemässä ja juhlistanut muiden tärkeiden ihmisten juhlia

Vaikka oloni tällä hetkellä on aika kevyt, niin luulen ensi viikolla ajatusten sekä jännityksen nousevan nopeaakin tahtia. Mutta nyt aion nautiskella vielä kotikaupunkini maisemista. Ja jos joku haluaa nähdä minua ennen lähtöä, niin laittakaa viestiä niin mennään vaikka kahville. Olisin oikein otettu siitä.

Inkeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti