sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Näillä kaduilla...



... on ollut upeat kelit auringonpaisteineen ja kirkkain tähtitaivain.

... sateenkaari voi päättyä parkkipaikalle.

... olen kokenut tunteen, että nainen voi olla liian väsynyt shoppailemaan liiassa ihmismäärässä ja valikoiman laajuudessa.

... olen tuntenut pieni muotoista kuvotusta kaikkea halppismaterialismia kohtaan( okei, olen myös sortunut siihen...).

... olen ihaillut kauppojen tapaa käyttää paperipusseja. Miksi Suomessa, metsien maassa ostospussit ovat jonkun sortin muovia?


... olen ihastunut Temple Barin alueeseen ja tajunnut, miksi se on yksi Dublinin suosituimmista turistikohteista.

... ihmiset yhtyvät tuttuihin lauluihin pubeissa jo ennen iltakuutta (tai ainakin lauantaisin...).

... on monia oikeasti hyviä katusoittajia, jotka kuuluisivat vähän paremmille esiintymispaikoille.

... ja varsinkin Dublinin keskustassa olleiden musiikki/soitinliikkeiden määrä sai/saa tämän oman elämänsä laulelijan suun ja silmät innosta auki.


... "sorry" yllättää vielä välillä, vaikka sen kuuleekin usein ihmisjoukossa.

... tosiaan on ollut välillä hieman vaikeuksia ymmärtää joidenkin englannin murteita.

... olen osittain alkanut ajattelemaan englanniksi, mutta puhuminen on aina välillä hieman takkuista.

... on ollut ihana tajuta, että kaikkea ei tarvitse kokea parin päivän aikana.


... tämmöistä ensimmäisten päivien näkökulmasta.

Täällä on siis kaikki hyvin ja tykkään olla täällä.
Terkkuja kaikille sinne, missä olettekin! Minulle saa laittaa viestiä tai tulla tapaamaan tänne, jos joskus kiinnostaa!

Inkeri

ps. kuvat on mitä ovat, koska kamerasta loppui tietysti akku, kun olisi halunnut jotain ikuistaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti