perjantai 5. helmikuuta 2016

Mielentilaa


Voin näin aluksi pyytää anteeksi blogi-hiljaisuuttani, mutta minulle ei ole ollut oikein mitään järkevää kirjoitettavaa. En ole tehnyt mitään salilla käymistä kummempaa.
Olen ollut todella väsynyt nyt pari viikkoa, eikä oikein mikään ole kiinnostunut ihan täysillä. Jotenkin olen kuitenkin saanut kannustettua itseni yhdelle paikallisella salille juoksemaan juoksumatolle sekä leikkimään salilaitetteilla.. 
Vaikka väsymystä on ollut, kaikki on muuten hyvin. Tällä viikolla olen tehnyt niin hyviä kasvisruokakokeluita papupihveistä bataattiporkkanalettuihin (joista myös yksi lapsistakin todella piti!)
Täällä krookukset ja narsissit pikkuhiljaa ovat alkaneet putkahtelemaan maan pinnalle. Oi, että odotan kunnon kevään alkamista. Tällä viikolla olen luukuttanut Timo Lassyn ja Anna Puun "Mielentilaa"-kappaletta, joka on todella saanut odottamaan kevättä.

Mutta ei minulla tämän kummempaa. Toivottavasti siellä ruutujen toisella puolella on kaikki hyvin.xx

Inkeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti